Livrarea se face în baza comenzii efectuate online de Client pe site-ul Recipiente.ro, numai pe teritoriul României cu ajutorul serviciilor Poştei Române sau ale firmei de curierat rapid (Fan Curier sau orice curier pe care il preferati), după confirmarea telefonică a comenzii.
Valoarea minimă a coletului (fără taxele de expediere) trebuie să fie de 30 LEI pentru livrarile efectuate prin Posta Romana si de 50 LEI pentru livrarile efectuate prin Curier.
Costurile de livrare sunt stabilite în funcţie de valoarea comenzii şi de modul de livrare ales:
Valoare |
Livrare Poşta Română |
Livrare curier |
30 – 50 LEI |
16 LEI |
- |
50 – 100 LEI |
16 LEI |
25 LEI |
101 – 200 LEI |
16 LEI |
25 LEI |
201 – 300 LEI |
18LEI |
25 LEI |
Peste 400 LEI |
GRATUIT |
GRATUIT |
Livrarea se face în termen de 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Comenzile primite până în ora 12 pot fi expediate în aceeaşi zi, cele primite după ora 12 vor fi expediate în ziua lucrătoare imediat următoare. În perioada sărbătorilor sau în condiţii speciale (vreme nefavorabilă, trafic blocat) timpul necesar livrării poate să depăşească 48 de ore. Intervalul orar în care se fac livrările este 9-17.
În cazul în care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de către un operator.
Atenţie: În cazul în care adresa de livrare se află într-o localitate ce nu este în aria de acoperire a firmei de curierat (Dragon Star), costul transportului se majorează cu 1,50 lei/km pentru distanţa cuprinsă între locaţia de livrare şi cea mai apropiată localitate aflată în aria de acoperire. În aceste situaţii, personalul Recipiente.ro vă va comunica, înainte de a trimite coletul, costul transportului şi veţi avea posibilitatea să acceptaţi livrarea în noile condiţii de preţ, să renunţaţi la comandă sau să optaţi pentru livrarea cu Poşta Română.
Produsele noastre sunt expediate în cutii de carton şi sunt ambalate cu grijă pentru a le proteja împotriva şocurilor din timpul transportului.
Modalităţi de plată
Plata se face cu numerar, în lei, integral, la ridicarea coletului de la Poşta Română sau la livrarea de către firma de curierat.
Colete neridicate şi returnate
Coletele trimise şi neridicate în termen de 10 zile de la oficiul poştal vor fi returnate automat de către Poşta Română. În acest caz clientul nu este exonerat de obligaţia de plată a facturii. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur cât şi a celor percepute de către Poşta Română ca taxă de magazinaj, vor fi evidenţiate şi adăugate la factura comenzii returnate. În acest caz, Recipiente.ro îşi rezervă dreptul de a cere plata integrală în avans, atât pentru retrimiterea coletului returnat, cât şi pentru comenzile ulterioare.
Recipiente.ro avizează telefonic şi/sau prin email, fiecare client în parte, despre data la care coletul a fost depus la poştă. Eventuale plângeri legate de lipsa avizării de către Poşta Română, nu vor fi acceptate.
Politica de returnare a produselor
Vă rugăm să vă asiguraţi că aţi verificat specificaţiile produsului înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător şi Recipiente.ro sunt reglementate oficial de Ordonanţa Guvernului 130/2000 aprobată cu modificări prin Legea 51/2003, privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Pentru returnarea produsului trebui îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
Dacă returul se face cu respectarea condiţiilor de mai sus, restituirea contravalorii produselor returnate se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.
Clientul mai poate solicita returnarea banilor sau înlocuirea unui produs în cazul în care produsul primit nu este conform specificaţiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii. În cazul în care Recipiente.ro nu poate înlocui produsul cu unul conform, atunci va restitui contravaloarea produsului.
Valoarea despăgubirilor solicitate nu poate depăşi valoarea produselor care fac obiectul returului.
Forţa majoră
Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.